Supernatural Türkiye Fan Sitesi

Supernatural Türkiye Fan Sitesi

Supernatural Türkiye Fan Sitesi
 
AnasayfaAnasayfa  BlackMoonBlackMoon  TakvimTakvim  SSSSSS  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2
YazarMesaj
your guardian angel
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1598
Kayıt tarihi : 19/06/09
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 01, 2009 9:24 pm

Antevorte demiş ki:
bak uyarı almışlığım var, ban almışlığım var ama bi atılamadım bi yerden o da buraya nasip olur artık :lol!:
dediğim gibi küfür hakaret olmadıgı sürece balanmak yok :angelnot

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://blackmoon.yetkinforum.com/
TonkTurk
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 29/06/09
Yaş : 23
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 01, 2009 10:10 pm

valla bende banlanmıştım bi kerede çok koyduya
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Antevorte
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 65
Kayıt tarihi : 28/06/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 01, 2009 10:13 pm

ilk ban yeme deneyimi çok koyuyo da ikincisinde insanın yüzünde hafif bi gülümseme beliriyo anılarını yad edercesine :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TonkTurk
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 29/06/09
Yaş : 23
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 01, 2009 10:34 pm

benmkide tam bandı ama ilk ban 4 gnlüük
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Antevorte
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 65
Kayıt tarihi : 28/06/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 01, 2009 10:35 pm

ilk banım sınırsızdı sonra af çıktı sen benim şoku düşün :shock:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TonkTurk
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 29/06/09
Yaş : 23
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 01, 2009 11:13 pm

Bide be iice depresyona girdim ha benm yzmden herkes banlandı fln die biliosun zaten
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Antevorte
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 65
Kayıt tarihi : 28/06/09
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Perş. Tem. 02, 2009 9:06 am

yazdıklarımızı okusana bi, ardından bi de konuya bak :tukk:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TonkTurk
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 29/06/09
Yaş : 23
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Cuma Tem. 03, 2009 10:06 pm

buyrun adminlerim şimdiden flood canavarı olduk ....İrem bize ban yolu gözüktü
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
NuR
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 962
Kayıt tarihi : 19/06/09
Nerden : İstanbul

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   C.tesi Tem. 04, 2009 10:42 am

hımm bencede o yol baya bı gozukmus suan :twisted: :D :D

_________________
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
taLHa
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 273
Kayıt tarihi : 29/06/09
Nerden : adminlerden

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Tem. 08, 2009 8:06 pm

ben emeli örnek aliim gayet normal bi admin miş :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
your guardian angel
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 1598
Kayıt tarihi : 19/06/09
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Perş. Tem. 09, 2009 10:44 am

Sağol Talhacım bakma onlarda normalde siteyi yetişticez diye gece ikilere üçlere kadar pc başında oturunca biraz kısa devre oluştu :D

_________________
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://blackmoon.yetkinforum.com/
ramcobox
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 90
Kayıt tarihi : 26/06/09
Yaş : 24
Nerden : yalova

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Perş. Tem. 23, 2009 12:58 pm

yaw öle ban yoksa tmm ya bende pel mesaj göndermiyodum yanlız konuyla mesajlar arasında o kadar bağ varki adminlerimiz bikere son derece normal onlarında şımarmaya hakkı var :D

konuyla ilgili ilk yorumu ben yapayım
çok güzel bi bölümdü azazelin öldüğüne sevindim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TonkTurk
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 344
Kayıt tarihi : 29/06/09
Yaş : 23
Nerden : İzmir

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Ptsi Tem. 27, 2009 9:10 pm

2.de benden sarı gözlü ****** gitti mutlu oldum.Sam geri geldi onada mutlu oldum johu gördüm onada mutlu oldum güzel bölümdü
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ugunas
Aktif Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 291
Kayıt tarihi : 11/07/09

MesajKonu: Geri: 2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2   Çarş. Ağus. 12, 2009 7:34 pm

dean ölü olan ölü kalmalı diyodu ama konu kendi kardeşi olunca işler değişiyo tabi ama güzel bölümdü john çıktı onu gördüm mutlu oldum :loll:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
2/22 All Hell Breaks Loose - Part 2
Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Supernatural Türkiye Fan Sitesi :: Sezonlar :: 2. Sezon-
Buraya geçin: